maandag 1 januari 2007

Bon Anja Nobo!

Happy New Year!

Lange nacht gisteren, maar wat mij betreft is het jaar prima begonnen.

Vandaag hebben we vooral besteedt met het plannen van de ons resterende dagen. Het zijn er niet meer zoveel dus we moeten iedere dag goed benutten.

Het blijkt dat ik gisteren bij het afsteken van vuurwerk iets te dicht bij een bladcactus ben gaan staan. Ik ben de halve ochtend bezig geweest met het uittrekken van haarfijne stekels. Het zijn gemene dingen. Als je ze eruit trekt zie je dat ze weerhaken hebben aan de uiteinde die in de huid zat. Daarna zijn Joshua en ik traditiegetrouw vuurwerk dat in de tuin van mijn ouders terecht was gekomen gaan opruimen. We waren daar niet mee klaar of er viel een heuse storbui, als het ware om de atmosfeer schoon te wassen voor het nieuwe jaar.

Nadat dat klusje was geklaard ben ik maar mijn blog gaan bijwerken. Ik moest nog van de 27ste tot de 31ste componeren. Ik wist amper meer wat we hadden gedaan, en ik heb dan ook lang niet alles opgeschreven, maar ik laat het zo, anders heb ik niets meer om te vertellen als ik terug ben :D

Heb ook weer voor het eerst in 15 jaar mijn moeders pom gegeten. Lekker zoals altijd.

De rest van de dag verliep rustig.

Geen opmerkingen: